yumiko

Direktlänk till inlägg 27 november 2013

Jag vill säga en sak till dig skolan........

Av Yumiko Chan - 27 november 2013 15:53

...............JAG HATAR DIG!

Jag är så galet trött på skolan, imorse ville jag inte ens tänka på att jag skulle till skolan! Jag gömde mig under täcket tills jag hade 35 min på mig   


Sen hade vi hkk (hemkunskap eller som våran lärare säger: hem & konsument kunskap )

Vi fick göra egna köttbullar....... köttbullarna blev hur goda som helst men potatismoset...... Melissa saltade liiiite för mycket så jag och Emilia kunde inte äta det, sen skulle våran lärare dela ut det till alla....när Melanie fick det så sprang hon direkt till vattnet och  spottade ut det....... ja... var försiktiga med salt mina vänner<3


Jag längtar som f*n till lovet! Jag vill ha lov nu!!! Man kan bara lyssna på musik och som många vet är jag beroende av musik, jag skulle inte klara av en värld utan musik!


Lite fakta om han som sjunger här nere!<3


1. Söööööt!

2. Bäst!

3. Så fin röst !!! 

4. ...snygg....  

5. Allt posotivt!


// Yumiko


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yumiko Chan - 19 maj 2016 09:14

  BTS!!!

Av Yumiko Chan - 30 december 2013 12:10

Hej allihopa! Jag kommer starta en ny blogg som heter www.svenskaosharekei.bloggplatsen.se och jag hoppas verkligen att ni vill följa med dit!!!!!!!!!! Känner bara att jag inte riktigt gillar den här bloggen så om ni vill läsa om mitt ''liv'' så att ...

Av Yumiko Chan - 29 december 2013 15:36

Är så himla glaaad!!!!! Idag var det fjärde gången Seike gillar en av mina bilder på instagram!!!!! Jag är sååå glaaaaaaad!!!!! Kom från duschen, sätter mig och kollar HayDay (hihi) och sen ser jag att det står (längst upp på skärmen) ''seikeoffici...

Av Yumiko Chan - 28 december 2013 12:22

Hej! Förlåt för dålig uppdatering men det har inte hänt så mycket och jag har inte orkat.... Jag ska visa mina julklappar i ett annat inlägg som kommer senare idag...

Av Yumiko Chan - 23 december 2013 18:34

  Konnichiwa alla framför skärmen!!!   Tänkte berätta att den här bloggen kommer handla mycket om musik men jag kommer inte sluta med det andra, bara att det kan komma inlägg som oftast handlar om musik!   Nu tänkte jag ta upp gruppen Kiry...

Presentation


♥Yumiko♥
Här kan ni läsa om Kpop, Jpop, Jrock, Ulzzang, Vocaloid, Olika stilar och få inspiration och musiktips ^3^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Wing Pointer
http://25.media.tumblr.com/e65717b3b7866b378ac5ff141aff45a0/tumblr_mh1fbq0fFE1rl3x5fo8_100.gif

Ovido - Quiz & Flashcards