yumiko

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Yumiko Chan - 18 november 2013 20:20

Har äntligen fattat hur man lägger till musik på bloggen! Där uppe ^ finns en rosa ''rektangel'' där det spelas musik! Det är enkelt att göra, om ni vill ha det gå bara in på www.scmplayer.net

Kommer vara hemma imorgon också... 8(

Och jag kommer få fixa lunch själv.....jippi.....

Aja, skulle gärna vilja att ni (mina underbara läsare) ville kommentera om vad ni tycker om bloggen och/eller något jag kan ändra på så att bloggen blir bättre! Tipsa gärna dem ni känner om min blogg! <3<3<3


// Yumiko


P.S Älskar dig Ebba! Önskar att jag inte behövde vara hemma imorgon också!!!!!<3<3<3 Saknar dig<3

Av Yumiko Chan - 18 november 2013 13:10

  imageimageimageimageimageimage


Konnichiwa söta bloggläsare<3

Jag är sjuk idag! Just idag då vi börjar 10:30!!!! Fast det kommer vi kanske göra varje måndag så.....ja

Jag har inte gjort någonting typ. Legat halvdöd i sängen och tittat på Anime!

もののけ姫 (prinsessan Mononoke) rättare sagt och kollat påsidor med saker jag verkligen vill ha! Här kommer ett långt inlägg med saker jag vill ha och länkar til hemsidan där de finns! Hoppas ni orkar, det är lååååångt!


Jag villl ha den här peruken för 499 kr för jag ÄLSKAR Hatsune Miku!

www.amai.se

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arpakasso -  Small Yellow

Arpakasso, 159 kr (liten)

www.amai.se

---------------------------------------------------------------------

Scary Skeleton Claw clip

Hårklämma, 49 kr

www.amai.se

---------------------------------------------------------------------------

Peruk - Lavender x Baby Pink

Peruk, 499 kr

www.amai.se

--------------------------------------------------------------------

Ja det var bara LITE av vad jag vill ha.........Sayonara! (sorry om jag stavade fel <3 )


// Yumiko


Presentation


♥Yumiko♥
Här kan ni läsa om Kpop, Jpop, Jrock, Ulzzang, Vocaloid, Olika stilar och få inspiration och musiktips ^3^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Wing Pointer
http://25.media.tumblr.com/e65717b3b7866b378ac5ff141aff45a0/tumblr_mh1fbq0fFE1rl3x5fo8_100.gif

Ovido - Quiz & Flashcards