yumiko

Direktlänk till inlägg 11 december 2013

Lovar er!!!

Av Yumiko Chan - 11 december 2013 19:23

  1. Jag älskar er!!!

När jag får kommentarer från er så blir jag jätteglad och blir ännu gladare när ni vågar verätta vad ni tycker och vad ni vill att bloggen ska handla om o.s.v

T.ex mer bilder på mig och mer info om mig. Jag har ingen bild just nu för jag är lite trög när det gäller hur bloggplatsen funkar men när jag bloggar genom mobilen lovar jag att det kommer fler bilder på mig. Ska försöka i alla fall. Men om ni vill veta mer om mig ställ gärna frågor!

Här är info om mig ^3^


(lite kanske några redan vet )


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


1. Jag ÄLSKAR sengångare och pandor

2. Jag verkligen HATAR matte

3. Jag älskar att sminka mig, kan sitta mitt i natten och göra det (har aldrig gjort det men skulle kunna ^^)

4. Är nedrans dålig på att spara pengar

5. Har 10 afficher på YOHIO i mitt rum

6. Jag har 10 iPhone skal (kan lägga ut bild någon gång)

7. Är väldigt barnslig

8. Får höra att jag är duktig på att rita men själv tycker jag att jag är jättedålig

9. Älskar Hello Kitty men inte My Little Pony...

10. Hatar idrott...

11. Fryser hellre än svettas

12. Hatar regn!

13.Har vansinnigt svårt för att lära mig saker

14. Mina favoritfärger är rosa, svart, vit, pastel rosa och blått och ljuslila/pastellila

15. Är trött på mitt rum så jag städar typ jämt...)

17. Prenumererar på FRIDA, KP (kamratposten) och Bamse...

18. Älskar julen!!!

19. Älskar Kpop, Jpop och Jrock

20. Har vansinnigt många gosedjur

21. Är ett jättestort fan av Adam Lambert

22. Älskar att läsa noveller men suger på att skriva egna...

23. Alla gånger vi bytt plats i skolan har jag hamnat bredvid killar...

24.  Vill ha lov NUUUU!!!

25. Tycker att helgen är för kort

26. Tycker inte om att åka buss själv på morgonen...

27. Älskar Seike och Yohio

28. Älskar att teckna manga

29. Får dåligt samvete när jag inte skriver något här...

30. Älskar mina vänner, bloggläsare och min familj


Hoppas ni blir glada! Kommer kanske bilder på mig ikväll ^3^


// Yumiko


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yumiko Chan - 19 maj 2016 09:14

  BTS!!!

Av Yumiko Chan - 30 december 2013 12:10

Hej allihopa! Jag kommer starta en ny blogg som heter www.svenskaosharekei.bloggplatsen.se och jag hoppas verkligen att ni vill följa med dit!!!!!!!!!! Känner bara att jag inte riktigt gillar den här bloggen så om ni vill läsa om mitt ''liv'' så att ...

Av Yumiko Chan - 29 december 2013 15:36

Är så himla glaaad!!!!! Idag var det fjärde gången Seike gillar en av mina bilder på instagram!!!!! Jag är sååå glaaaaaaad!!!!! Kom från duschen, sätter mig och kollar HayDay (hihi) och sen ser jag att det står (längst upp på skärmen) ''seikeoffici...

Av Yumiko Chan - 28 december 2013 12:22

Hej! Förlåt för dålig uppdatering men det har inte hänt så mycket och jag har inte orkat.... Jag ska visa mina julklappar i ett annat inlägg som kommer senare idag...

Av Yumiko Chan - 23 december 2013 18:34

  Konnichiwa alla framför skärmen!!!   Tänkte berätta att den här bloggen kommer handla mycket om musik men jag kommer inte sluta med det andra, bara att det kan komma inlägg som oftast handlar om musik!   Nu tänkte jag ta upp gruppen Kiry...

Presentation


♥Yumiko♥
Här kan ni läsa om Kpop, Jpop, Jrock, Ulzzang, Vocaloid, Olika stilar och få inspiration och musiktips ^3^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Pink Wing Pointer
http://25.media.tumblr.com/e65717b3b7866b378ac5ff141aff45a0/tumblr_mh1fbq0fFE1rl3x5fo8_100.gif

Ovido - Quiz & Flashcards